H.B.B.

kalsaydım bir gün yalnız başıma bir karanlıkta
ne diye ağlardım acaba bomboş odada 
kendime mi olurdu nefretim yalnız bırakana mı yoksa
bir çocuk tek başına bir köşede ağlasa
ben gelirim unutmak için çırpınan aklıma
çocuk gibi güçsüzdür ellerim kemiklerim
bir ters bakışla birden biterimm
bu dünya da bana ancak ben yeterim

bir tebessümle ağlar kalbim 
bir haykırışa atara kahkaha

bir damla ile yanar yüreğim
volkan patlasa donar adeta

baksaydım görmek istemediğim gerçeklere
görmeseydim baksaydım baksaydım sadece
kıran bir daha düzeltmiyor aldığını koymuyor yerine
kalpsizinde iniyor yüreğine krizler geliyor kalbine
konuşan farkında değil blki ama işliyor derine
kimse sen olmuyor geçemiyor senin yerine
bir parantez açıyorum ekle derdini derdime
diyenleride çok gördük zamanı hep ayırdı kendine

yıkılmaz üzerine düşse bir kaya
bir kuş tüyüyle döner enkaza
bir tebessümle ağlar kalbim
bir haykırışa atar kahkaha

sen kendini kendine sakla
sen sen ol ne yap et adını akla
seni geçen geçiyor bir tek farkla
değer biliyor musun sen kendini yokla
cemi alemin ağzında dolaşıyor bir bakla
benim elimde olan bir kalem bir de hokka..........

0 yorum:

Yorum Gönder