bu nasıl ben ya...

bu aralar blogları geziyorum bazıları çok güzel ama rastladığım bi kaç blogu burada zikredeyim... 
ya şimdi bu bankacı dillerini sağ tarafıma bırakıp sol tarafımda sessiz sessiz sırasını bekleyen beni alıyorum üzerime ve öyle devam ediyorum yazmaya.... yahu bu blogun açılması için aklıma sızanlar bana internette sana ait bir dünya demişlerdi.. ya geziyorum blogları bazılarında zatı muhterem öyle konuşuyo kii arkadaş kendin olsana yavv blog senin değil mi bu blogu tutup bi bakan okumaz herhalde demi... asıl sen gibi yaz işte zannetmiyorum kimse normal konuşmasında "istirham ederim bu davranışları ve uslubu bir tarafa bırakal......" yav bu ne tamam yerinde güzel konuşmak sanattır ama burası benim yerim yani bırak kurallar kapıda kalsın... imla hatası yapman çok normal kimse senin içinn yazar demediki.... velhasıl onları görüp o modda yazmak istemiyorum... yazabileceğim normalde bende olan sol tarafımda oturan bendir takipçilerim olursa teşekkür ederim olmazsa yalnız geldim yalnız giderim                           .....herkese teşekkürler.....

2 yorum:

Siraceddin El dedi ki...

İmla kuralları bence yazar olduğunu kanıtlamak için kullanılmaz. Aslında imla kurallarını kullanarak düzgün cümlelerle karşısındakine yazını okutturmayı başarmak lazım. Başkası okuyamadıktan ve anlayamadıktan sonra boşuna çabalanmış olunur. Kendin ol sözü doğru, içten ve samimi yaz ona da eyvallah, tamam ama bu meydan boş, def-i hacetimizi de yapalım anlamına gelmemeli.

Kenz-iMahfi dedi ki...

tabii öledir. ama ben fazla aşırıya kaçanları kast etmiştim. hani nokta virgül tamam ama ben yazıya _:_;_`_ bunların o kadar değer kattığını sanmıyorum nitekim bi defteri karalarken kullanmıyorum da...yani kelimeyi yazmak için google amcaya "ya bu kelimenin aslı neydi yalnız mı yanlız mı yalnış mı yanlış mı" diye sormamalıyım. ben bunları kendim için öğrenmeliyim yoksa blogta millet okuyacak ayıplanmayayım diye değil....bir de içime dokunan sanırım buydu " baq, çabuq, shénsiz, sêvMêq qoLâY" vsvs türkçeyi katletmek diye de ifade etmeliydim galiba....



anlatabildim mi bilmem içimde bi tepki patlaması var anlatmak istediğim insanlara karşı...
ya bi de yalnız mı yanlız mı yalnış mı yanlış mı bunların aslı neydi yavv.... :D:D

Yorum Gönder