yine geldim ben...

bazen sıkılıyorum ya ne yazmak ne bakmak ne konuşmak kesmiyo beni benle ilgileri şeyleri yaşama bağlı hisleri. bağlıyorum sonra böyle melankolik'e yazıyorum yazıyorum işte ne oldu yine anlamadım ki içime bi orhan veli bi necip fazıl bi halide edip bi bişiler kaçmış galiba.....normal konuşmam değişecek herşeyde kafiye aramaya başlayacam....
ne oldu yine geldin bişiler yazıyosun... ya gece olunca ilham geliyo hep aynı vakitler neyse 2 hafta yokum buralarda herkes kafasını dinlesin ben gelince rahat rahat boş konuşup başınızı ağrıtabileyim değil mi... şimdi dağılın bakıyım :))
tamam tamam toparlıyorum. artık pc'ye bakmaktan gözlerim ağrıdı ama hala ısrarla inatla bloga yazı yazmalıyım yoksa halim nice olur gece rüyama giren resimlerle yazılarla ve birde onca girip çıkmama rağmen bi kere bile yüzüne bakmadığım yem vermediğim o balıklarla rüyama girerler de uğraşamam diye savaşta sona kalmış asker edasıyla yazıyorum işte.... ya bana sabredip okuyabilenler var mı acaba yazılarımı... valla merak ediyorum yoksa ben sanal alemde boş yere yer kaplayan bir kara delik miyim... her neysem neyim ben böyle iyiyim......vesselam

0 yorum:

Yorum Gönder