eğlenceli bi hayat olurdu...

şu anime çizerleri varya ben bunu sadece pc üzerinde yapıorlar sanıyordum meğerse bu işi gerçek hayata da dökmüşler... ya aslında çok eğlenceli olurdu anime birer arkadaşımız olsa gerçi bende biraz sadistlik vardır. benim anime arkadaşım olmuş olsa hırpalarım zavallıyı... bakın ben mevzuyu neden buraya getirdim.....



burda kaçan zeynep'in ki olsun elinde makas olanda benim benden piskopatlık bulaşmış olsun...
bu da kardeşciğimin ki olsun akıllı ve uslu....

 
bu da berranın  yalayıp yutmakta üstüne yoktur.. bu ablacımın animesi olsa mesela benziolar...


 muhakkak düşünenler vardır bunlara da sadistlik nasıl yapılırkii... işte şu şekilde: bak canımı sıkma silicem şimdi sağ ayağının baş parmağını...... ya da bak şuna ya şimdi ablamın animesine zımbalıycam görecek kağıdını mürekkebini vs vs.... işin eğlencesi insanoğlu işte hep farklı bi hayata merak salmışızdır.....Rabbim beni(bizi) islah etsin... bu muhabbet bitmez böle uzar gider...

3 yorum:

Sohbet Hocası dedi ki...

ne leyn bu heyt sana diyom hadi su 4. resim tamam hiç normal bi yere oturamıyom, ama o sonuncu nedir öyle ya, düşmüşmü uyumusmu, bizim evde cocukken yürümüyi sürünmeyle birleştiren sen vardın düşe düşe, e uyku desen sen ve diger kardescazımı uyandırabilene ask olsun ne alakası var la benle...

Dijital Günlük dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Dijital Günlük dedi ki...

Vay... Şu blogu açayımm bakayımm neler yazmış dedim ki adam bizi kesiyormuş meğer buralarada... Bak sen şu işe :) Sen o makası kullanmak için çok zorla kendini, beni kesecek gücün olmaz şekerim :) :)

Yorum Gönder