süper bi gündü...

bu gün arkadaşlarla evde toplandık bi çeşit kutlamamız vardı bi mezuniyet kutlaması. başta sakin başladık sohbet falan filan zaman hızlı akıp geçti. sonra yemek faslı geldi.8 çeşitten oluşan çay tarzı zengin bi menüyle karnımızı doyurduk. tabi ben yine ortalığı kaynattım. çoğunun gülmekten midesinde yemeğe yer kalmadı bile derken bi avm'ye gittik. orada da belli belirsiz amaçlarla çılgın gibi dolaştık. derken sıra asıl plana geldi. bir yıldır sessiz sakin arkadaşları toplayıp yapmak istediğimiz plana.avm'nin -4. katına indik. kimseciklerin olmadığı bi go-kart pisti. ayarladık istemeyenleride ikna ettikten sonra verdik paraları ve görevlilerin 5 kişi 5 kişi binin demesi üzere grup grup ayrıldık. ilk binenleri izlemek heyecanımızı artırdı. birazdan sıra bize geldi bindik araçlara. çarpmak yok die görevli (geçen seferden tedbirli olarak) defalarca uyardı. bindik ve heyecan başladı. süper başladık çarpanlar hawa yapanlar paşalar gibi kullananlar ve derken birazdan kız kardeşim araba yarışlarına olan ilgisinden dolayı son sürat giden aracıma bi anda dokundu. o da ne dişim kırıldı kolum morardı valla hayatım karardı...tehditlerle indim yarış sonu araçtan. ne mi anladık bu günden. ne kadar mutlu olursan ol dozunu kaçırma.. tadında bırak zira herkesin hayatında bi kız kardeş olabilir ve sizi bi anda duvara toslatabilir... yine de saol kardeşim süper bi gündü. tabi go-kart bizim wazgeçilmezler listesine yazıldı çoktan. ama kardeşimle aynı pist içerisinde deil. ona töbe ettim.......

1 yorum:

kepazeyim dedi ki...

işte bu yüzden kız kardeşimle dışarı çıkmıyorum :)

Yorum Gönder