deli miyim ne????

hep düşünürdüm çocukken. . . bir insan nasıl delirir aklını nasıl yitirir. . . bakmayın büyük gibi konuştuğuma 20 yaşındayım ben. . . çok şey gördüm, geçirdim . . . öğrendiğim ne oldu bilior musunuz 20 yılda??? hayat, dünya, dertler, sıkıntılar, yaşamak hem çok zor hem çok büyük hem çok güçlü hem. . . . . bitmezki bu "hem"ler. . . öle bir geliorki üzerine zincirlerini koparıp, bi sağa bakıorsun bi sola kaçacagın yer yok anlıorsun başını ellerinin, ellerini dizlerinin arasına alıp bekliorsun seni yutmasını ama hiç yutmuyo. . . hep senden bir nefes uzakta bin adım yakında canını acıtmaya dewam edior. . . bazen öle zorluorki seni başını kaldırıp kendin koparıp atmak istiorsun weya bedenini onun dişlerine kendin saplayasın gelio... ama nafile çünkü o önündeki kocaman canawarın arkasından muhteşem gökyüzünün parıl parıl ışıkları sana gelmek için ufacıkta olsa delik arıo. . . bir atlassam diorsun öle rahata ericem ki... bu gayret cesaret yardım edio atıorsun başındaki canawarı. . . sawaşıorsun kazanıorsun bütün herşeyi alt ediorsun çıkıorsun seni bekleyen muhteşem gün we ışıklara. . . ben geldim die çığlık atasın gelio. . . iyiki yaşamışım diorsun. . . iyiki herşeye dayanmışım, pes etmemişim ne güzel şeymiş yaşamak diorsun. . .ama çok geçmior ki gün batıor. . . geç kalmış oluorsun o manzaraya. . . doyamıorsun daha heryere bakamadan kararıor hawa yağmur başlıor, yanlız kalıorsun bilmediğin nemli sokaklarda tanıdık deil hiçbişey . . . ne yapacagını şaşırıorsun. . . bu muydu diorsun bunca acımın sonucu . . .bunun için mi çabaladım al işte heryer karanlık kimse yok yanlızım ben. . . yeter artık diorsun daha fazla direnmicem... we bırakıorsun kendini gecenin soguk kucagına. . . gece buz gbi işlior iliklerine donmaya başlıorsun we birazdan hayata son defa bakıorsun. . . donuk gözlerin yarı açık ölece kalıor. . . zawallı dior yoldan geçen sarhoşlar bile sana bakarak. . . birazdan donuk göz bebeklerinde bir parıltı. . . işte güneş tekrar doğuyor her taraf parıl parıl. . . sana acı çektiren geceden eser bile yok. . . 


sabret her gece 2 gündüz arasındadır. . . 

0 yorum:

Yorum Gönder